czwartek, 29 sierpnia 2013

Zakupy w Polskim klimacie? W Rotterdamie za 14 euro poczujesz się jak w domu.

       Odwiedziłem dziś Polski sklep "Groszek" na Charlois, praktycznie w centrum Rotterdamu. Klimat jak w typowym krajowym markecie, coś na styl "Lewiatana" lub "Społem". W środku znajdziemy Polskie i Rosyjskie produkty, obecna jest większość marek typu, Knorr, Pudliszki, Tymbark. Nabiał, warzywa i mięso również z importu. Co najciekawsze, w sklepie znajduje się klasyczne stoisko mięsne, wszystko warzone na miejscu przez około 50 letnią Polkę, która z dużym prawdopodobieństwem ma na imię Krystyna. Przez chwilę się poczułem, jakbym przeskoczył 1000 kilometrów na wschód, do pierwszego lepszego osiedlowego marketu.
      Wzorując się na dość popularnych w serwisie "Wykop"wersjach zakupów za (około) 50zł, przedstawianych przez użytkowników, żyjących w różnych zakątkach świata - postanowiłem pokazać Internetowi, jakie "Polskie" artykuły można kupić w Holandii, mieszcąc się w tej kwocie.


Lista zakupów i zdjęcie:
Napój Tiger 1L - 1,49e
Napój Tymbark 2L - 2,5e
Mleko Łaciate - 0,99e
Śmietana Zott 18% - 0,79e
Filet z kurczaka, około 0,8kg - 5.61e
Krajowe ziemniaki 1kg - 1,01e
Ser Gouda Hochland, plasterki - 1,49e
Ser biały, półtłusty 250g -0.99e
 Razem: 14,36e lub 60zł





Marihuany? -Nie ma sprawy, u nas najwyższej jakości i w dodatku legalnie.
Holenderska polityka wobec narkotyków - Wikipedia

   Z okazji zbliżającego sie weekendu - powiększyłem swoją listę zakupów o 1,7 grama konopii indyjskiej, odmiany zwanej Białą Wdową (ang. White Widow). Przyjemność kosztowała mnie równe 10 euro, nie jest to wygórowana cena w stosunku do jakości. Zakupu dokonałem w jednym z licznych Coffeshopów, które są rozmieszczone po całym kraju. Kupując trawkę w takim sklepie możesz liczyć na pomoc przy doborze idealnego produktu, robisz to legalnie, mając pewność ,że susz jest w pełni naturalny i pochodzi od dobrego hodowcy. Dla ciekawych, dodaję zdjęcie.

                                                                                                                                Enjoy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz